Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 18:20 - Love is...
Автор: lexy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 1 Гласове:
1



Любов?

Питам се какво е тя?

„Ако един мъж не си загуби главата от любов, значи няма глава”

                                                                           (Лесинг)

Но още не съм си загубил главата. Пипам се-на място си е!

„Любовта е тежко заболяване на ума”

                                                                           (Платон)

Не! С ума съм си! Знам какво искам, всеки ден вървя към целите си и вечер се отчитам пред съвестт си.

Обичам ли я? Или не я обичам? Когато влезна в стаята при нея и я видя, сърцето ми се разнежва. Прегръщам я,  милвам я, готов съм на всичко за нея. Тя идва и ляга до мен. Рижите косми от огнената й коса (тя е джинджи) полепват издайнически по дрехите ми.

Когато съм нервен и съм готов да строша всичките гръцки вази и китаиски чаши в апартамента,  да наръгам някого с дървената лъжица, да сритам тоалетната чиния, тя се приближава безшумно поглежда ме въпросително с огромните си жълто-зелени очи и сякаш ме прегръща с поглед. Бурята в мен отшумява. Вещите, за които и пет пари не давам (освен за тоалетната чиния) са спасени.

Любов ли е? Мразя, когато излиза навън, даже на балкона не искам да се показва! Току виж падне от шестия етаж! Не! Не бих могъл да го преживея!. Предпочитам да я намирам изтегната на леглото ми всеки ден, чиста и разнежена. За разлика от нея,  аз й смърдя на бира и цигари. Тя се протяга с погнуса, но мълчи. Погледът й сякаш ми казва: „поне чорапите си смени, като не искаш да се къпеш!” Тичам бързо в банята.

Любов ли е? Мисля, че тя ме обича...даже съм сигурен. Понякога дори се самозабравя и от обич и забива зъбите си в плътта ми. Не, няма да умра от такива „ласки”, но ако все пак това се случи и следователите дойдат, веднага ще разкрият убиеца! Въщност не съм сигурен, че у нас снемат отпечатъци от горна и долна челюст, но би трябвало да направят база данни, нали имат компютри!

Ако има недостатъци, не ги забелязвам – като слепец съм. Трява да е любов!Обичам я! Не искам да ме напусне никога! Само едно нещо не мога да приема – мустаците й! Но, като се замисля, ако и ги отрежа, как би се чувствала милата ми котка?



Тагове:   котка,   философия,   Мустачки,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ^^
08.06.2009 22:26
Чудя ти се понякога как ти идва на ум, та пишеш толкова добре. Перфектно си го направила! Гушни своята писана от мен! ;]
П.П: Предай й много поздрави от моя котарак Мишо. ;]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexy
Категория: Забавление
Прочетен: 55423
Постинги: 18
Коментари: 10
Гласове: 281
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930